طراحی سایت خودرو،طراحی تخصصی وب سایت در رشت




طراحی سایت خودرو، یکی از خاص ترین و البته جذاب ترین پروژه های طراحی سایت تخصصی است. وب سایت های خودرو از نظر شکل ظاهری بسیار شیک، چشم نواز و مهیج هستند. کمتر کسی است که از وب سایت های خودرو و وسایل نقلیه بازدید کند اما شیفته و مجذوب تصاویر و نمای آن نشود. صنایع خودروسازی، فروشندگان و نمایشگاه های خودرو، مراکز خودروهای سنگین، مراکز خدمات تعمیرات و نمونه هایی از این کاربردها، اصلی ترین مشتریان طراحی سایت خودرو هستند.

این سایت ها نه تنها برای خرید و فروش انواع خودرو وسایل نقلیه مناسب هستند، بلکه برای راه اندازی یک مجله تخصصی در این زمینه و یا انتشار کلکسیون خودرو در فضای اینترنت نیز به کار می رود. به این اوصاف، وب سایت های خودرو باید از زیباترین گرافیک برخوردار بوده و طراحی آن با تکنیک های حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.
خوشبختانه با رشد و توسعه کسب و کارها به ویژه مشاغل اینترنتی، وب سایت های خودرو نیز به سرعت رشد کردند. طراحی سایت خودرو این امکان را فراهم می سازد تا نمایشگاه های خودرو و مشاغل مربوط به این حوزه به راحتی در فضای  اینترنت حضور داشته باشند. به این ترتیب می توانند فعالیت خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهند. صنایع خودروسازی نیز از این امر مستثنی نبوده و با طراحی سایت خودرو، اقدام به معرفی و فروش محصولات کارخانه می نمایند

امروزه هر شرکت بزرگ خودروسازی یا نمایشگاه معروف خرید و فروش خودرو را که می شناسید از وب سایت ها برای توسعه شغل خود استفاده می کنند. وب سایت ها معمولاً مکان های مجازی قابل اعتمادی هستند که کاربران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. یک طراحی سایت خودرو با جلوه های بصری زیبا، کاربران زیادی جذب می کند. در این مدل وب سایت ها، مردم به اطلاعات خودرو، قیمت، نحوه خرید و فروش، تغییرات بازار و اطلاعات عمومی خودرو دسترسی دارند. قطعاً یکی از مزایای سایت خودرویی، صرفه جویی در وقت برای بازدید از یک نمایشگاه خودرو است. گروه پنتاما در این گونه طراحی ها، بسیار حرفه ای هستند و یک وب سایت خودرو را مطابق با آنچه شما می خواهید، طراحی می کنند.
از قالب های مخصوصی استفاده می شود به نوعی که بتواند فعالیت های مرتبط با این حوزه را تحت پوشش قرار دهد. مشاغل زیادی در جامعه وجود دارند که در حوزه این مدل طراحی سایت قرار می گیرند. البته شاید برخی از آن ها صرفاً به خرید و فروش خودرو نپردازند اما به نوعی با خودرو در ارتباط هستند. این کسب و کارها هم می توانند از طراحی سایت خودرو با قالب شیک و چشم نواز برای حضور در فضای اینترنت استفاده کنند.

به طور کلی انواع فعالیت های حوزه خودرو را می توانیم به صورت زیر فهرست کنیم:
  • صنایع خودروسازی (خودروهای سواری، خودروهای سنگین و نیمه سنگین)
  • نمایشگاه های معامله خودرو (خودروهای سواری، خودروهای سنگین و نیمه سنگین)
  • نمایندگی های فروش انواع خودرو
  • تولیدکنندگان قطعات خودروسازی
  • کارگاه های مکانیک و تعمیرات انواع خودرو
  • فروشگاه های لوازم یدک و سایر ملزومات یک خودرو
  • فروشگاه های انواع مواد شیمیایی خودرو مانند روغن موتور، محلول های شوینده نانو و …
  • طراحان صنعتی حوزه خودرو
  • مجله اینترنتی خودرو
  • کلکسیون تصاویر خودروهای جهان
  • وب سایت تخصصی فناوری های دنیای خودرو
  • نمایشگاه فروش انواع موتورسیکلت
هر کدام از وب سایت های فوق، خود، دنیای وسیعی را در حوزه خودرو به نمایش می گذارند. اگر شما هم به این حوزه کاری علاقه مند هستید می توانید یکی از مباحث فوق را انتخاب کرده و همین حالا وب سایت خود را راه اندازی کنید. با جذب مخاطبان بیشتر می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.
اگر به طور شخصی مالک یک نمایشگاه خودرو هستید نیز می توانید وب سایت خودتان را داشته باشید. قطعا فضای نمایشگاه شما ظرفیت نگهداری از ۱۰۰ خودرو (خودرو سواری، سنگین و نیمه سنگین) را ندارد اما اگر یک وب سایت داشته باشید حتماً می توانید هزاران خودرو را در نمایشگاه مجازی خود معرفی کنید و به فروش برسانید. با این اوصاف، بهتر است با بهره گیری از مشاوره کارشناسان گروه پنتاما، در اولین فرصت برای طراحی سایت خودرو اقدام نمایید.




نکات مهم و کاربردی برای موفقیت در طراحی سایت خودرو چیست؟

با بررسی اجمالی آمار فروش شرکت ها و مشاغل حوزه خودرو به سادگی می توان فهمید که این کسب و کارها از فروش چند صد میلیون تومانی برخوردار هستند؛ یکی از مهمترین عوامل این موفقیت بزرگ، داشتن یک وب سایت قدرتمند برای فروش محصولات است. صنعت خودروسازی در حال حاضر یکی از بزرگ ترین بازارهای اقتصادی را در اختیار گرفته است. بنابراین توصیه می کنیم با سایت از رقبای خود پیشی بگیرید. در این قسمت با مهم ترین نکات کاربردی در طراحی سایت خودرو آشنا خواهید شد

۱-به کاربری آسان وب سایت دقت کنید

طراحی یک وب سایت قوی در حوزه خودرو زمانی کارایی خواهد داشت که بتواند سهولت کار با صفحات مختلف سایت را برای کاربران فراهم سازد. وب سایت های خودرو باید به گونه ای طراحی شوند که در اولین لحظه ورود کاربر به سایت، توجه او را جلب کنند. درصد بالایی از آمار کاربران وب سایت خودرو، مشتریان هستند که قصد خرید خودرو یا سایر خدمات را دارند بنابراین لازم است بتوانند در کمتری زمان و با چند کلیک ساده به قسمت های مختلف سایت هدایت شوند.
برای طراحی سایت خودرو سعی کنید لینک ها و منوهای سایت را به گونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی به اطلاعات، به زمان کمتری نیاز داشته باشد. بهتر است منو را به حالت دسته بندی و با قابلیت مشاهده زیرمنوها تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند در همان صفحه اصلی به عناوین تمام خدمات دسترسی پیدا کنند. به طور مثال، در منوی اصلی برای دسته بندی اصلی خرید خودرو، زیرمنوی خرید خودرو سواری، دوگانه سوز، بنزینی، گازی، اقساطی و … را قرار دهید. منوی آبشاری، بهترین مدل برای این کار است.

۲-یک قالب ساده، روان و تأثیرگذار با سبک مینیمال برای طراحی سایت خودرو انتخاب کنید

قالب های مینیمال یا ساده همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. این سبک را می توانید برای طراحی سایت خودرو به کار گیرید. گروه پنتاما پیشنهاد می کند اگر تصمیم دارید قالب های ساده و روان را برای وب سایت های خودرو انتخاب کنید، حتماً تغییرات اندکی در نمای ظاهری آن به وجود آورید. به طور مثال، تغییرات جزئی در رنگ منوی اصلی سایت، هدر یا فوتر، اندازه تصاویر در سایت اصلی، شیوه مشاهده منو و تیترها، قابلیت تحرک برخی تصاویر و …، پیشنهادات کاربردی هستند که ظاهر سایت را دلنشین و هیجان انگیز می سازند.

۳-از پس زمینه های ویدیویی استفاده کنید

درج ویدیو به عنوان پس زمینه وب سایت های خودرو، زیباترین و هیجان انگیزترین پیشنهاد برای طراحی سایت خودرو است. قطعاً برای هر فردی خوشایند است که هنگام بازدید از سایت خودرو، ویدیوهایی برای او نمایش داده شود. ویدیوها، چشم کاربران را به خود خیره می سازند، در نتیجه بازدید و ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا می کند.
پس زمینه های ویدیویی، یک انتخاب حرفه ای در طراحی سایت خودرو است. برای این قسمت می توانید ویدیوهایی از خودروهای زیبا، کلیپ های شرکت خودروسازی، ویدیوهایی از فناوری خودرو و … را منتشر کنید. این کار تخصصی را به گروه پنتاما بسپارید.

۴-اطلاعات موجود در سایت را به بخش های کوچک و مجزا تقسیم کنید

قسمت بندی اطلاعات وب سایت خودرو، بهترین و کارآمدترین راهکار برای اجرای حرفه ای طراحی سایت خودرو است. به طور مثال فرض کنید کاربر وارد سایت خودرو می شود؛ در صفحه اصلی با چهار دسته بندی مجزا که هر یک دارای عنوان و یک توضیح مختصر است روبرو می شود؛ این عناوین می توانند شامل مواردی نظیر خدمات فروش خودرو، قیمت خودروهای بازار، آخرین تغییرات بازار خودرو، پیش فروش خودرو و یا مواردی مانند اینها باشند.

۵-مرزها و محدودیت ها را بشکنید

دنیای طراحی سایت حرفه ای، دنیایی مملو از تغییرات و خلاقیت ها است. طراحی سایت خودرو نیز از این دنیا متفاوت نبوده و بهتر است برای اجرای آن، محدودیت هایی که در قالب های تکراری و خسته کننده وجود دارند را در هم بشکنید و طرح های و مدل هایی ارائه کنید که پیش از این وجود نداشته اند. استفاده از اشکال هندسی متقارن در طراحی سایت، مانند یک معماری خیره کننده می تواند تأثیری فراتر از آنچه انتظار دارید به شما ارائه کند.

۶-تا حد امکان، مراحل دسترسی به یک بخش را کوتاه تر کنید

در طراحی سایت خودرو سعی کنید برای بخش های مختلف به گونه ای برنامه ریزی کنید که حداکثر در سه مرحله، کاربران بتوانند به آنچه در نظر دارند دسترسی داشته باشند. فرض کنید یک کاربر قصد دارد از قیمت پیش فروش یک خودروی سواری، برند هیوندا، سیستم هیدرولیک اطلاع پیدا کند. اگر این کاربر مجبور باشد برای رسیدن به این مدل خودرو، تعداد ۱۰ صفحه را دنبال کند، در همان مراحل اولیه خسته می شود و وب سایت را ترک می کند.

۷- از تصاویر باکیفیت و جذاب استفاده کنید

تصاویر در وب سایت های خودرو، حرف اول را می زنند. جذاب ترین تصاویر خودرویی را برای انتشار در سایت در نظر بگیرید. گرافیک عالی تصاویر می توانند کاربران بیشتری را به سایت شما جذب کنند. این عامل بر روی رتبه سایت شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

۸-همواره در جریان آخرین تغییرات در سطح جهان قرار گیرید

اگر یک طراح سایت هستید باید همیشه و در دوره های زمانی مختلف، آخرین تغییراتی که در دنیای طراحی سایت خودرو ایجاد می شوند را دنبال کنید. آگاهی از طراحی های وب سایت مدرن و بروز در دنیا موجب موفقیت شما در پروژه های تخصصی خواهد شد.

وب سایت های خودرو دارای چه امکاناتی هستند؟

طراحی سایت خودرو شامل برنامه ریزی برای قسمت هایی است که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم:
  • هدر سایت
  • صفحه اصلی (شامل عناوین اصلی، اسلایدشو، خدمات، منوی اصلی، اطلاعات تماس و … است)
  • بخش خدمات شرکت یا نمایشگاه ( شامل خرید، فروش، پیش فروش، تعویض خودروهای کارکرده)
  • درباره ما (شامل سوابق اجرایی، اهداف، چشم انداز شرکت، گواهینامه ها و افتخارت است)
  • تماس با ما (شامل اطلاعات کامل تماس شرکت و آدرس است)
  • محصولات شرکت
  • تصاویر و گالری خودرو
  • اخبار خودرو
  • جدیدترین فناوری های دنیای خودرو
  • سفارش آنلاین خرید خودرو
  • مشاوره آنلاین
  • فوتر سایت


تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین