فرش فروشی | طراحی سایت | خرید اینترنتی فرش ماشینی و دستباف

وقتی صحبت از دنیای فرش و قالی به میان می‌آید، کشور ما دارای سنت غنی و شهرت قابل توجهی است. فرش‌های ایرانی که به دلیل طرح‌های نفیس و صنایع دستی بی‌عیب و نقص خود شهرت دارند، قلب مردم را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند. اگرچه صنعت فرش به شدت به صادرات متکی است، اما در تولید داخلی نیز تلاش‌های قابل توجهی در حال انجام است. با این حال، هنوز راه زیادی تا رسیدن به استاندارد‌های جهانی وجود دارد. به عنوان یک مدیر فروش یا یک متخصص در صنعت فرش، نقش محوری طراحی سایت فرش فروشی در بازاریابی و برندسازی شرکت شما را درک می‌کنید. چه واردکننده، تولید‌کننده یا توزیع‌کننده باشید، ایجاد روابط با برند‌های بین‌المللی و نمایش پیشنهادات خود از طریق یک وب سایت خوب طراحی شده برای ارتقای اعتبار، اعتبار و دسترسی جهانی شرکت شما ضروری است.
ما با 19 سال تجربه به عنوان یک شرکت تخصصی طراحی وب در زمینه صنعت فرش و قالی، با شرکت‌های مطرح متعددی در این زمینه همکاری نزدیک داشته‌ایم. شاهد بوده‌ایم که بسیاری از این شرکت‌ها اعم از تولیدکننده و واردکننده در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی فرش حضور فعال دارند. در این عصر دیجیتال، داشتن یک وب سایت تأثیرگذار به ستونی حیاتی برای تبلیغات، برندسازی و ایجاد تعاملات تجاری برای این شرکت‌ها تبدیل شده است.
در حالی که در سال‌های اخیر شاهد تلاش شرکت‌های داخلی با زیرساخت‌های فن‌آوری قوی برای سرمایه‌گذاری در تولید فرش بوده‌ایم، اذعان به اتکای قابل توجه به کشور‌های خارجی مهم است. یکی از این کشور‌ها ایران است که در صنعت فرش جهانی جایگاهی ارجمند دارد. بنابراین برقراری روابط بین‌المللی و ارتباط مؤثر با همتایان خارجی از تعهدات حیاتی شرکت‌های فرش است. در نتیجه، گنجاندن ویژگی‌های چند زبانه در طراحی وب سایت شما برای پاسخگویی به مخاطبان جهانی ضروری است.
شرکت‌های فرش معمولاً به دو گروه مشتری مجزا خدمت می‌کنند و توجه به نیاز‌های خاص آن‌ها هنگام ایجاد محتوا برای وب‌سایت شما بسیار مهم است. این گروه‌ها متشکل از «مشتریان خانگی یا خریداران فردی» و «مشتریان تجاری مانند هتل‌ها، طراحان داخلی و مراکز خرده فروشی» هستند.
برای مشتریان خانگی، پشتیبانی پس از فروش، نگهداری دوره‌ای و دستورالعمل استفاده صحیح از فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو، وب سایت شما باید دارای صفحات و منابع اختصاصی باشد که به مشتریان در مورد مراقبت از فرش‌هایشان آموزش می‌دهد و به سؤالات متداول پاسخ می‌دهد و رضایت آن‌ها و اعتماد مستمر به محصولات شما را تضمین می‌کند.
از سوی دیگر، برای مشتریان تجاری مانند هتل‌ها و طراحان داخلی، وب سایت شما نقش متفاوتی را ایفا می‌کند. در حالی که ارائه‌های فیزیکی و کارگاه‌ها برای نمایش فرش‌ها مرسوم است، یک وب‌سایت حرفه‌ای که اصول سئو را رعایت می‌کند و محتوای هدفمند، آموزنده و کاربردی ارائه می‌دهد، می‌تواند به‌طور قابل توجهی بر تصمیم‌گیری‌های خرید تأثیر بگذارد. یک وب سایت بهینه شده می‌تواند به رتبه‌های بالایی در موتور‌های جستجو مانند گوگل دست یابد و به طور مؤثر نظرات کارشناسان را جلب کند و طراحان داخلی و دیگر متخصصان صنعت را متقاعد کند که فرش‌های شما را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند.
داشتن یک وب سایت حرفه‌ای برای شرکت فرش شما بدون شک یک ابزار ارزشمند و کاربردی است. با این حال، بسیار مهم است که این پروژه را به یک شرکت طراحی وب مناسب بسپارید - شرکتی که دارای پایه‌ای محکم، ‌ایده‌های نوآورانه و تخصص در طراحی وب سایت‌های کارآمد و پایدار باشد. عدم انتخاب یک شریک قابل اعتماد که بتواند پشتیبانی مداوم را ارائه دهد، می‌تواند منجر به ناامیدی، رنجش و آسیب احتمالی به اعتبار برند شما شود.
ما در داده ورزان نیاز‌ها و دغدغه‌های منحصربه‌فرد شرکت‌های فرش را با موفقیت انجام داده‌ایم و پروژه‌های طراحی وب متعددی را در صنعت فرش و فرش به پایان رسانده‌ایم. ما می‌دانیم که عرضه فرش به طور مستقیم بر رفاه جامعه تأثیر می‌گذارد و اهمیت زیادی دارد. اگر هدف کسب‌وکار شما ارتقای زندگی مردم با ارائه فرش‌های استاندارد و باکیفیت است، افتخار ماست که در دستیابی به این هدف عالی با شما همراه باشیم. ما متعهد به حمایت از پیشرفت شما و کمک به رونق کار شما هستیم.
خواه یک تولیدکننده، واردکننده یا توزیع‌کننده محترم فرش باشید، داده ورزان اینجاست تا یک طراحی وب سایت سفارشی را به شما ارائه دهد که زیبایی و صنعت فرش شما را منعکس می‌کند، حضور آنلاین برند شما را ارتقا می‌دهد و شما را قادر می‌سازد با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار کنید. بیایید با هم سفری را آغاز کنیم تا شکوه فرش و قالیچه ایرانی را به جهانیان نشان دهیم.

تاریخچه فرش و قالی در ایران

فرش و قالی از قدیم در ایران پر استفاده بوده است و یکی از مهم ترین وسایل خانه تلقی می شود. اولین فرش دستبافت ایرانی در سال ۱۹۴۹ در مرحله دوم جست و جوهای باستان شناس روسی، رودنکو در منطقه پازیریک کشف و به نام فرش پازیریک نامیده شد.
 تاریخ این فرش با توجه به شکل اسب سواران مشخص می شود. شیوه ی نشان دادن اسبهای جنگی که روی بدن اسب به جای زین قالی گسترده شده است و پارچه روی سینه اسب نشان دهنده ی آشوریان می باشد. اما روی فرش پازیریک نشان هایی مانند ظریف کاریهای متفاوت و شیوه ی گره زدن دم اسبها ، در نقش های برجسته تخت جمشید نیز دیده می شود. در زمان حمله و محاصره ایران توسط مغولها (قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی) قالی بافی به سطح بسیار بالایی از زیبایی و تکنیک رسید. شکوفایی این صنعت شاید با حکومت غازان خان (۱۳۰۷-۱۲۹۵ میلادی) همزمان بوده.
فرش ها یک نوع زیرانداز است که از نخ و الیاف مختلف تشکیل شده است. فرش ها ارزش های متفاوتی دارند. معیارهای ارزشمندی فرش ها به دستباف بودن یا ماشینی بودن فرش، طرح و نقش فرش، جنس الیاف بکار رفته برای فرش و... می باشد. در قدیم فرش ها دستباف بودن ولی امروزه با صنعت فرش بافی مانند بقیه صنعت ها پیشرفت کرده است و فرش ها با ماشین های مخصوص بافته می شود.

طراحی سایت برای فروشگاه های فرش

در این روزها، همه مردم به اینترنت دسترسی دارند و می توان گفت اکثر کار های روزمره مردم به صورت آنلاین و در بستر اینترنت صورت می گیرد. از تفریح و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی تا سفارش آنلاین غذا، کالا و پرداخت قبض ها و انتقال وجه و ... همه در بستر اینترنت صورت می گیرد.
با توجه به پیشرفت دنیا و تکنولوژی، همه مردم اطلاعات خود را از همین طریق آپدیت می‌کنند، با صنایع مختلف در دنیا آشنا می‌شوند، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، خرید می‌کنند، کسب درآمد دارند و غیره. این در حالی است که با پیشرفت علم، تقریبا تمامی کسب و کارها به فکر اینترنتی شدن فروشگاه خود افتاده اند. چرا که با داشتن یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فرش نه تنها می توانند کالاهای خود را به تمامی مردم در سراسر جهان بشناسانند، بلکه می توانند با فروش بیشتر درآمد بیشتری را هم کسب کنند.
اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید، بهتر است بدانید که؛ یکی از راه های اینترنتی شدن کسب و کارتان، داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای است که علاوه بر داشتن اطلاعاتی از کسب و کار شما و معرفی آن، قابلیت خرید آنلاین در کمترین زمان ممکن را هم به مشتریانتان می دهد.

در این روزها، بسیاری از مردم برای خرید فرش و اقسام آن به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند. بنابراین، طراحی سایت فرش با کیفیت و حرفه ای برای فروشگاه های فرش امری بسیار مهم و حیاتی است. حال با توجه به اینکه یکی از صنایع مهم در کشور ما صنعت فرش است و از دیرباز تاکنون طرفداران زیادی در دنیا را به خود جلب کرده و همچنین باعث رشد صنعت در کشور ما شده است، می تواند از جمله مواردی باشد که داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای آن لازم و ضروری است.
در واقع ضروریت طراحی سایت فرش برای شما از آن جهت است که شما می توانید کسب و کار کوچک خود را گسترش دهید، بیشتر شناخته شوید و با پیدا کردن محبوبیت در بین مشتریانتان؛ تبدیل به یک برند معتبر شوید و از آنجا که مردم به برند های محبوب اعتماد بیشتری دارند و برای خریدشان آن ها را انتخاب می کنند، شما می توانید محصولات خود را راحت تر و سریع تر به فروش برسانید و سود زیادی به دست آورید.
به عبارت دیگر، طراحی سایت فرش می تواند ابزار فوق العاده ای برای فروشندگان فرش محسوب شود، چرا که فرش از جمله محصولاتی است که در بین مردم دنیا طرفداران زیادی دارد و از آنجا که فرش ایرانی به کشورهای مهم دنیا صادر می شود و در بین مردم جهان شهرت زیادی پیدا کرده است، آن ها علاقه زیادی به بازدید چه آنلاین و چه آفلاین و خرید فرش ایرانی نشان داده اند.


امکانات مورد استفاده در طراحی سایت فرش

امکاناتی که در طراحی سایت فرش باید در نظر گرفته شود می تواند دارای طیف گسترده ای باشد. طراحی وب سایت فرش همانطور که می دانیم باید دارای امکانات مناسبی باشد تا بتواند به نیاز های مشتریان به راحتی پاسخ دهد. شرکت رایان در زمینه ایجاد وب سایت فرش می تواند به راحتی با ایجاد امکانات متناسب با طراحی سایت فرش، برای مخاطبان فضایی را ایجاد کند تا در کمترین زمان و با صرف وقت اندک بتوانند به اهداف خود برسند.
در واقع راه اندازی سایت فرش توسط شرکت رایان می تواند دارای اصول حرفه ای باشد که در نظر هر بیننده ای می تواند جذاب دیده شود. برای این منظور امکاناتی را که در طراحی سایت فرش باید در نظر گرفته شود را به صورت زیر می توان عنوان کرد.
  1. معرفی مجموعه (معرفی فروشگاه یا کارخانه): در طراحی سایت فرش باید صفحه ای را به فعالیت های تجارت مورد نظر اختصاص داد تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی در مورد مجموعه اطلاعات کافی را به دست آورند و به آن اعتماد کنند.
  2. ایجاد صفحات مربوط به محصولات و کاتالوگ های آنلاین در ساخت سایت فرش باید در نظر گرفته شود. با دیدن عکس ها، مشتریان می توانند به راحتی از نوع فرش و اطلاعات دیگر مربوط به فرش آگاهی پیدا کنند.
  3. بخش مربوط به مقالات در مورد فرش و انواع آن در راه اندازی سایت فرش
  4. امکان جستجو برای مخاطب بر اساس ویژگی هایی که در مورد فرش مد نظر دارد باید در طراحی سایت فرش گنجانده شود. به عنوان مثال در مورد چند شانه بودن فرش، دستباف یا ماشینی بودن، قیمت فرش و بسیاری دیگر از ویژگی هایی که می خواهد فرش مورد نظر داشته باشد.
  5. امکان فروش آنلاین و ثبت سفارشات در طراحی سایت فرش که باید به آن دقت شود.
  6. بخش ارتباط با مدیریت سایت و افرادی که می توان با آنها در مورد فرش مشاوره انجام داد می تواند در طراحی سایت فرش به مخاطبان کمک بسیاری کند.
  7. امکان مقایسه هر فرش با دیگری از نظر اجزای سازنده و فنی فرش
  8. گالری تصاویر نمایشگاه ها و گواهینامه ها و افتخارات
  9. معرفی نمایندگی های مورد نظر همراه با آدرس این نمایندگی ها در طراحی سایت فرش
  10. امکان چند زبانه بودن باید در طراحی سایت فرش در نظر گرفته شود.(فارسی، انگیسی و عربی ….)
  11. بخش مربوط به طرح ها و نقشه های موجود در هر فرش در طراحی سایت فرش
  12. ایجاد قسمتی برای ثبت نظرات و انتقادات مشتریان
  13. امکان مشاوره در طراحی سایت فرش
  14. و بسیاری امکانات دیگر


تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین