سایت پرده فروشی،طراحی سایت در رشت




طراحی سایت پرده فروشی
امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی، بسیاری از مشاغل اقدام به طراحی سایت می کنند و از این طریق برای بهبود درآمد خود می کوشند در این میان فروشگاه های مختلف با طراحی سایت فروشگاهی توانسته اند تحولات عظیمی در زمینه ی فروش خود کسب کنند یکی از دلایلی که طراحی سایت را برای کسب و کار ها جذاب می کند خرید به صورت اینترنتی است که زحمت رفتن به بازار و ماندن در ترافیک و ... را از دوش مشتری برمی دارد

 اهمیت طراحی سایت پرده فروشی
در میان طراحی سایت های فروشگاه های مختلف طراحی سایت پرده فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است با این که طراحی سایت پرده سرا به رونق کسب و کار این صنف می انجامد اما در میان مغازه داران این گروه کمتر دیده می شود شاید یکی از دلایل این باشد که افراد از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی پرده سرا بی خبرند به عنوان اصلی ترین مزیت می توان گفت که طراحی سایت باعث می شود تا افراد شما را بشناسند و به این ترتیب نوعی بازاریابی و تبلیغات برای شما در اینترنت صورت می گیرد همچنین طراحی سایت باعث می شود تا برای خود اعتبار کسب کنید و در جمع رقبا معرفی شوید.
برای معرفی فروشگاه بهتر است علاوه بر توضیحات کامل در مورد فروشگاه، از گوگل مپ استفاده کرد این نقشه به خوبی می تواند جایگاه مغازه را به افراد نشان دهد همچنین باید شماره های تماس و راه های ارتباطی را در طراحی وب سایت قرار داد تا افراد بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند.

 مهم ترین بخش های طراحی سایت پرده فروشی عبارتند از:
ایجاد بخش معرفی فروشگاه در طراحی سایت چه اهمیتی دارد ؟
در واقع هدف از طراحی سایت پرده فروشی، معرفی فروشگاه به مخاطبان اینترنتی و در نهایت افزایش فروش و درآمد ماهانه است از این رو طراحی یک قسمت اصلی برای معرفی فروشگاه از مهم ترین قسمت ها در طراحی سایت پرده سرا می باشد
چرا در طراحی سایت پرده فروشی لازم است محصولات را دسته بندی کنیم ؟
تقریبا تمام فروشگاه ها اجناس خود را دسته بندی و به فروش می رسانند هدف از این کار جلوگیری از سردرگمی خود فروشنده برای یافتن هر دسته از محصولات و برای مشتری نیز سهولت در دیدن و انتخاب است در نمایش پرده نیز بهتر است این روش به بهترین حالت ممکن صورت گیرد تا افراد برای بازدید دچار مشکل نشوند
اهمیت گالری عکس برای طراحی سایت پرده سرا چیست ؟
مهم ترین قسمت برای فروش هر محصول قرار دادن گالری تصاویر از آن است به طوری که کاربر به راحتی و از زوایای مختلف محصول را ببیند و بررسی کند همچنین لازم است جنس و ابعاد و قیمت آن را بداند و بتواند رنگ بندی آن را ببیند

طراحی سایت پرده فروشی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

یک سایت پرده فروشی همانند تمامی فروشگاه های دیگر برای هدف خاصی طراحی شده است و آن هم رونق تجارت در امر فروش است. اما این امر در چه صورتی میسر است؟ بالطبع برای رسیدن به این هدف باید امکاناتی در طراحی سایت پرده فروشی پیاده نمایید. برخی از این امکانات را نام برده و توضیحات مختصری در مورد آن خواهیم داد.
ایجاد بخشی برای معرفی فروشگاه در طراحی سایت پرده فروشی

یکی از اهداف طراحی سایت پرده فروشی، معرفی فروشگاه و رساندن نام آن به گوش مخاطبان اینترنتی و در نهایت افزایش مشتری و فروش ماهانه است. از این رو طراحی قسمتی برای معرفی فروشگاه از اولین قدم های طراحی سایت پرده فروشی به شمار می رود. برای معرفی فروشگاه بهتر است علاوه بر توضیحاتی در مورد فروشگاه، آدرس و شماره تلفن فروشگاه نیز ثبت گردد. برای نمایش آدرس نیز می توان از نقشه گوگل در طراحی سایت استفاده کرد. این نقشه محبوب به خوبی موقعیت فروشگاه را بر روی نقشه به نمایش گذاشته و در صورت نیاز مسیر رسیدن به فروشگاه را برای مشتریان به نمایش در می آورد. استفاده از تصاویر مختلف از محیط فروشگاه پرده فروشی و همینطور از پرده های موجود در آن می تواند کمک زیادی به جلب نظر مشتری بکند.

دسته بندی محصولات

همانطور که می دانیم تمامی فروشگاه ها اجناس خود را طبق دسته بندی خاصی منظم کرده و به فروش می رسانند. هدف از این کار جلوگیری از هرگونه سردرگمی برای یافتن محصول دلخواه خود چه توسط مشتری و چه توسط فروشندگان فروشگاه می باشد. در طراحی سایت پرده فروشی نیز باید این کار به خوبی انجام گیرد. در واقع برای نمایش انواع پرده بهتر است دسته بندی به بهترین شکل صورت گرفته باشد تا افراد بازدید کننده برای بازدید از پرده های موجود با مشکل مواجه نشوند.
امکان فروش اینترنتی پرده در طراحی سایت پرده فروشی

نا گفته پیداست که هدف اصلی طراحی سایت پرده فروشی، فروش پرده های موجود در فروشگاه است. در واقع با این کار هم به تعداد مشتریان حضوری فروشگاه اضافه خواهد شد و هم خریدارانی از طریق سایت اقدام به خرید پرده می کنند. برای به وقوع پیوستن این امکان بایستی یک سری نکات در سایت پیاده شود. مانند:

معرفی کامل هر محصول

برای فروش محصول باید هرآنچه مشتری لازم است در مورد محصول بداند برای وی واضح و مشخص باشد. برای این منظور باید تمامی محصولات به طور دقیق معرفی شده و تمام جزئیات هر محصول در صفحه خودش بیان شده باشد. جزئیاتی مانند ابعاد، رنگ، جنس، برند، طرح و…. . همچنین در مورد قیمت نیز باید همه چیز برای خریدار روشن باشد و نحوه محاسبه قیمت نهایی محصول به کاربر توضیح داده شود.

گالری عکس برای هر محصول

مهم ترین قسمت فروش محصول، قرار دادن تصاویر متعددی از محصول است. بدون شک برای آن که مشتری به خرید پرده اقدام نماید باید علاوه بر آشنایی با جنس، ابعاد، قیمت و… تصاویری از نمای پرده در رنگ های مختلف را مشاهده نماید تا بتواند انتخاب مناسبی برای خرید خود داشته باشد.
پرداخت اینترنتی مبلغ خرید

یکی از ارکان اصلی برای خرید اینترنتی محصول پرداخت مبلغ نهایی فاکتور است. این کار به سادگی توسط درگاه های پرداخت بانکی امکان پذیر است. این درگاه ها مورد تأیید بانک ها بوده و از امنیت کافی برخوردار است و مشکلی را برای کاربر یا خریدار به وجود نخواهد آورد.


تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین