چگونه برند شویم ، سایت تخصصی برندینگ

راه های زیادی وجود دارد که کسب و کارتان را به یک برند تبدیل کنید مثل تبلیغات ولی اینکار پر هزینه است.

امروز ما به شما پیشنهاد محتوا را میدهیم که میتوانید با راه های پیشنهادی کسب و کار خودتان را گسترش و برند نمایید.
محتوا به ایجاد اعتماد شما در برندتان کمک خواهد کرد.

 مخاطبان خود را تعریف کنید


 این یک روش برای توسعه محتوا است,شما باید استراتژی مناسبی برای تولید محتواهایتان داشته باشید.شروع کار با تعریف مخاطب شما میباشد.

برای درک بهتر موضوع مثالی را مطرح میکنم.فرض کنید سایتی در زمینه بیمه های درمانی دارید.محتواهای شما برای افراد بالا 50 سال و کمتر از 50 سال متفاوت خواهد بود.شما میتوانید بخش هایی را تعیین کنید برای افرادی که به دیابت مبتلا هستند و بخشی را برای افراد که سالم هستند و قصد پیشگیری دارند.

 برند خود را از رقبایتان متمایز کنید


برند خود را با تولید محتوای خاص از بین رقیب هایتان متمایز کنید.
آیتم دیگری در استراتژی بازاریابی محتوا شما آن است که شما باید بین محتوای خود و دیگر رقیب هایتان ارزش قائل شوید و یک محتوای خاص برای کاربران خود تولید کنید.

کاربران همیشه وقتی به یک سایتی می آیند و با خواندن محتوا پاسخ کامل خود را میگیرند,پی به ارزش آن محتوا میبرند و احتمال بازگشت آن کاربر بسیار بالا میرود.

 بهینه سازی و ارتقاء محتوای خود


ساخت برند قدرتمند می‌تواند محصول و خدمات شما را از تنها یک راه حل ساده برای یک مشکل، به تجربه بسیار بزرگتری برای مشتریان تبدیل کند. با انجام کارهای درست در زمینه برندسازی، شما می‌توانید انتظارات مشتریان و نحوه شناخت آن‌ها از خود را شکل دهید و ارتباط عمیق‌تری با مشتریان خود داشته باشید.

 

با اینکه که ساخت برند به یک فرآیند طولانی بررسی دقیق احساسات و انگیزه‌های خود نیاز دارد، اما می‌توان این فرآیند را با استفاده از میانبرها سرعت بخشید. فرقی نمی‌کند که شما به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید یا به دنبال تقویت کسب و کار موجود هستید، این راهنما به شما کمک می‌کند که هرآنچه برای ساخت یک برند قدرتمند نیاز دارید را در چند مرحله ساده یاد بگیرید.  

 

از ایجاد مفهوم درست برای ساخت لوگو تا ساخت یک وب سایت حرفه‌ای، این مقاله همه چیزهایی که برای برند سازی نیاز دارید را پوشش می‌دهد و همچنین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان یک برند حرفه‌ای برای خود بسازید. 


سیاری از افراد فکر می‌کنند برند تنها نام تجاری یک کسب و کار است. در حالی که برند معنای پیچیده‌تری دارد. تعریف‌های متفاوتی برای برند ارائه شده است؛ اما دبی میلمن، یکی از بزرگترین مشاوران برند سازی، معتقد است که برند را می‌توان به عنوان یک "تمایز عمدی" تعریف کرد.

بر اساس تعریف دبی میلمن از برند، یک برند در واقع دیدگاه‌های منحصر به فردی است که یک کسب و کار را از سایر رقبا "متمایز" می‌کند و این تمایز به صورت "عمدی" و با برنامه ریزی قبلی انجام می‌گیرد.

 

به عبارت ساده‌تر، یک برند در واقع راه و روشی است که یک کسب و کار به آن شناخته می‌شود یا داستانی است که این کسب و کار می‌خواهد بازگو کند. این داستان باید در تمام قسمت‌های کسب و کار که مخاطبان با آن در تماس هستند وجود داشته باشد تا منجر به یکپارچگی هویت برند شود.  

 

قسمت‌های مختلف یک برند بسیار متنوع هستند: از نام تجاری گرفته تا جلوه بصری، حسی و زبان نوشتاری همگی جزوی از برند به حساب می‌آیند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم بیشتر شما را با ساخت برند تجاری آشنا کنیم. با این حال، اطلاعات ارائه شده در اینجا، برای ساخت برند شخصی نیز کاملاً قابل استفاده است.


سیاری از افراد فکر می‌کنند برند تنها نام تجاری یک کسب و کار است. در حالی که برند معنای پیچیده‌تری دارد. تعریف‌های متفاوتی برای برند ارائه شده است؛ اما دبی میلمن، یکی از بزرگترین مشاوران برند سازی، معتقد است که برند را می‌توان به عنوان یک "تمایز عمدی" تعریف کرد.

بر اساس تعریف دبی میلمن از برند، یک برند در واقع دیدگاه‌های منحصر به فردی است که یک کسب و کار را از سایر رقبا "متمایز" می‌کند و این تمایز به صورت "عمدی" و با برنامه ریزی قبلی انجام می‌گیرد.

 

به عبارت ساده‌تر، یک برند در واقع راه و روشی است که یک کسب و کار به آن شناخته می‌شود یا داستانی است که این کسب و کار می‌خواهد بازگو کند. این داستان باید در تمام قسمت‌های کسب و کار که مخاطبان با آن در تماس هستند وجود داشته باشد تا منجر به یکپارچگی هویت برند شود.  

 

قسمت‌های مختلف یک برند بسیار متنوع هستند: از نام تجاری گرفته تا جلوه بصری، حسی و زبان نوشتاری همگی جزوی از برند به حساب می‌آیند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم بیشتر شما را با ساخت برند تجاری آشنا کنیم. با این حال، اطلاعات ارائه شده در اینجا، برای ساخت برند شخصی نیز کاملاً قابل استفاده است.





















تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین