طراحی سایت فروشگاه زنبیل در رشت

امکانات طراحی سایت زنبیل چیست؟
امکانات قبل از خرید محصولات

فروشگاه اینترنتی زنبیل همواره جهت جلب رضایت مشتریان تلاش کرده و در این راستا امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله آن که می‌توانید قبل از خرید محصول، به طور کامل درباره ویژگی‌ها و امکانات محصول مطالعه کرده تا با آگاهی کامل اقدام به خرید نماید. هم‌چنین امکان مقایسه محصولات نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا جزییات امکانات محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایند. در این مرحله تولید محتوای جذاب و متناسب با نیاز کاربر در افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار می‌باشد.
دسته بندی محصولات

از ویژگی‌های جالب فروشگاه اینترنتی زنبیل دسته بندی مناسب محصولات است. با توجه به این که انواع و تعداد محصولات زیاد می‌باشند، ایجاد یک دسته بندی مناسب به نحوی که کاربر بتواند در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین تعداد حرکات به محصول مورد نظر خود دست یابند. استفاده از اصول تجربه کاربری و رابط کاربری در این مرحله بسیار حیاتی هستند، در غیر این صورت مخاطب با سایتی پیچیده، غیرکاربردی و بدون هیچ جذابیتی روبه‌رو شده و به سرعت سایت را ترک می‌کند.

محصولات می‌توانند در یک منو تعریف شده و برای هر یک از بخش‌های منو، نیز زیرمنو تعریف نموده تا زیردسته‌های محصولات تعریف شوند.
استفاده از مگامنوها نیز هنگامی که تعداد زیرمنوها، تعاریف و توضیحات آن‌ها زیاد باشند، بسیار کارآمد است. در این صورت کاربر بدون نیاز به اسکرول کردن، در کل صفحه تمام دسته بندی محصولات را با جذابیت بصری بیشتر همراه با استفاده از درج تصاویر می‌تواند مشاهده نماید.
خرید محصولات

زنبیل به منظور آن که کاربران از موجود بودن محصول اطمینان پیدا کنند یک سیستم ثبت سفارش و استعلام ایجاد نموده و از طریق سیستم ارسال پیامک و ایمیل، استعلام محصول را ارسال می‌نماید.

به منظور خرید، کاربران می‌توانند از سیستم عضویت زنبیل استفاده کرده تا هر بار مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نباشند. سیستم‌های عضویت امکان ارتباط با مشتری را در مراحل بعدی فراهم می‌آورد. از این طریق می‌توان پیشنهادات، تخفیف‌ها و اخبار فروشگاه را در اختیار مشتری قرار داد.

امکان تعریف روش‌های پرداخت و ارسال متعدد را می‌توان در طراحی سایت زنبیل قرار داد. با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین مشتریان می‌توانند از خدمات کارت به کارت آنلاین استفاده نمایند. هم‌چنین مشتری می‌تواند روش ارسال کالا را جهت دریافت محصول انتخاب نماید.

مشتریان می‌توانند پس از خرید محصول با استفاده از سیستم پیگیری سفارش محصول، از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. نظرات و انتقادات خود را درباره محصول مورد نظر با استفاده از سیستم ثبت نظرات، بیان نمایند.

ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی و همواره در دسترس جهت پیگیری و پاسخ به پرسش‌های احتمالی مشتریان جهت جلب رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین