لوازم یدکی خودرو سبک و سنگین رشت

چرا طراحی سایت لوازم یدکی خودرو ؟

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و ورود به فضای مجازی مورد استقبال انواع کسب و کارها قرار گرفته است. خرید و فروش آنلاین هم برای صاحب کسب و کار و هم برای مشتری مزایای زیادی به همراه دارد. شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید محصولات خود را تنها به مخاطبین هدف بدون محدودیت مکان و زمان معرفی کرده و با یک هزینه مقرون به صرفه، بالاترین بازدهی را در فروش محصولات خود ایجاد کنید. از سوی دیگر مشتری نیز با انگیزه صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود، ترغیب به خرید می‌شود. از این رو طراحی سایت لوازم یدکی خودرو انتخاب مناسبی جهت رونق کسب و کار شما است.


امکانات سایت :
  • امکان مدیریت محصول
  • امکان مدیریت سهام
  • امکان دسته بندی محصولات
  •  قابلیت انبار
  • درج قیمت خرده فروشی
  • درج گزینه های موجودی
  • سرعت و امنیت بالا
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
  • کدنویسی عالی و معتبر 
  • طراحی سایت کاربر پسند با تجربه کاربری عالی
  • امکان دسته بندی منظم برندها
  • امکان دسته بندی منظم قطعات یدکی براساس نوع ماشین
  • امکان مقایسه قیمت ها و ویژگی های دیگر کالاهای مختلف
  • امکان دسته بندی محصولات بر اساس قیمت
  • امکان دسته بندی محصولات بر اساس میزان خرید
  • طراحی پنل کاربری اختصاصی
  • قابلیت پرداخت اینترنت کاربر
  • امکان پشتیبانی از وب سایت

اهمیت طراحی سایت قطعات یدکی ماشین

داشتن فروشگاه به صورت فیزیکی بدون فعالیت در سایت نمی تواند در این زمانه جالب باشد. دوران آن که فقط یک عده افراد در سایت ها به دنبال خرید و پاسخگویی به نیازهای خود باشند، گذشته است. حضور نداشتن به صورت مجازی می تواند شما را از امکانات بسیاری که می توانید داشته باشید محروم کند. شما می توانید در سایت خود فقط به معرفی و تبلیغات فروشگاه خود بپردازید. یا در خود سایت به فروش محصولات یدکی خودرو بپردازید.
در فروش لوازم یدکی خودرو با توجه به تعداد بالا و تنوعی که وجود دارد، شما نگران فضا نیستید و به صورت مناسب می توانید برای هر کدام صفحات مخصوصی ایجاد کنید. محدودیت های مکانی و زمانی در پی طراحی سایت از بین می رود. شما می توانید به هر منطقه ای از شهر خود و یا حتی خارج از استان، لوازم فروشگاه خود را به فروش برسانید. همچنین افراد در صورت خرابی لوازم خودرو منتظر نمی مانند تا شما در ساعت معینی فروشگاه خود را باز کنید بلکه در همان ساعت با مراجعه به سایت شما سفارش دهی خود را انجام می دهند.

اما از دیگر مزایای داشتن سایت فروشگاهی لوازم یدکی خودرو به مانندیک کاتالوگ و بروشوری می باشد که افراد می توانند در اختیار داشته باشند. افراد برای پیدا کردن شما به راحتی با جستجو نام فروشگاه در سایت می توانند به محصولات و آدرس شما دسترسی داشته باشند. اهمیت این روش برای افرادی که تازه قصد ورود به فروش لوازم یدکی خودرو را دارند دارای اهمیت دوچندانی می باشد. رقابت با قدیمی ها این حوزه برای شما راحت تر می کند و بهتر می توانید فروشگاه خود را جا بندازید.

امکانات و ویژگی سایت فروشگاهی لوازم خودرو

۱- دسته بندی مناسب

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی سایت داشتن دسته بندی مناسب محصولات فروشگاه می باشد. یکی از مزایای داشتن سایت بر فروشگاه حضوری همین مورد می باشد که افراد بدون صرف زمان زیادی، کالا موردنظر خود را پیدا می کنند. اگر این خصوصیت در سایت شما رعایت نشود منجربه خروج کاربران می شود. به نوعی باعث می شود تا عده زیادی از مشتریان با نبود نظم، بدون خرید سایت شما را ترک کنند.
اما دسته بندی ماسب که می تواند به شکل های مختلفی صورت گیرد، می تواند کاربری سایت شما را ارتقاء دهد. این دسته بندی باید متناسب با کاربری مخاطبان باشد. شما به هر شکلی که دوست داشته باشید نمی توانید محصولات خود را دسته بندی کنید. بلکه نیاز دارید تا جستجویی انجام دهیدو سایت های موفق در حوزه خود را ببینید. همچنین می توانید از طریق ابزارهای آنالیز سایت این مورد را چک کنید و نواقص آن را رفع کنید.
برای پیدا کردن راحت حتی می توانید قسمتی به عنوان جستجو پیشرفته قرار دهید که براساس فیلترهایی سریعتر افراد به کالا مورد نظر خود دست پیدا کنند. این مورد نیز می تواند توسط افراد حرفه ای طراحی سایت به بهترین شکل طراحی و تعبیه شود.

۲- صفحه معرفی محصولات

برای هر محصول خود می توانید یک صفحه تدارک ببینید. در این صفحه به معرفی تصویر و متنی از لوازم خودرو بپردازید. کاربرد و نوع آن را بیان نمایید و در قسمتی به بیان مشاوره مانند برای خریداران بپردازید. استفاده از کلمات پرکاربرد در جستجو نیز می تواند به دیده شدن محصول شما کمک کند.
با وجود سایت برای هر محصول، هیچکدام از محصولات شما از دید مخاطب دور نمی ماند. به همین دلیل برای هر یک از محصولات ارزش یکسانی قائل شده اید. البته برای محصولات پرفروش و جدید می توانید بخش خاصی در سایت تدارک ببینید تا بیشتر دیده شود.
سایت لنزو از نمونه سایت های طراحی شده توسط مجموعه ویرا

۳- قرار دادن بخش ارتباط با ما در طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی خودرو

صفحه باید تحت عنوان ارتباط با ما و یا درباره ما تدارک دیده شود. این دو بخش می تواند در یک صفحه و یا به صورت جداگانه تهیه شود. باید در این بخش از خود و فروشگاه خود مطالبی بیان کنید. همچنین نیاز دارید تا راه های ارتباطی متنوعی برای ارتباط مشتریان با خود تدارک ببینید.
تنوع راه های ارتباطی و همچنین ارتباط با شبکه های اجتماعی می تواند محبوبیت شما را افزایش دهد. قرار دادن آدرس  و شماره تماس های خود به صورت متنی و همچنین تعیین لوکیشن در نقشه گوگل می تواند از جذاب ترین و به روزترین موارد باشد. در مواردی نیز می توانید بخشی تحت عنوان فرم ارتباط تهیه کنید تا افراد با وارد کردن مشخصات و مطلبی آن را برای شما ارسال کنند.

۴-قابلیت ثبت سفارش و پرداخت

روند ثبت سفارش و پرداخ مناسب از مهم ترین فاکتورها در طراحی سایت فروشگاهی می باشد. در زمانی که مشتری می خواهید محصولی سفارش دهد باید یک سیستمی تحت عنوان ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی وجود داشته باشد. هر گونه مشکل در این روند می تواند خرید افراد را دچار مشکل کند.
روند ثبت سفارش باید ساده و به دور از پیچیدگی باشد. همچنین در زمان هدایت به درگاه پرداخت نیز تمامی موارد بدون قطعی و مشکل باید صورت گیرد. نحوه ارسال نیز باید در این قسمت تعیین شود تا فرد متناسب با سفارش خود و فاصله یک گزینه را برگزیند. پس مرحله آخر در فروش خود را به خوبی انجام  دهید، تا تمامی زحمات شما به هدر نرود.

۵- بخش وبلاگ و اخبار

بخش وبلاگ و اخبار این حوزه طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید با فعال بودن در این بخش تعدا زیادی ورودی به سایت خود داشته باشید. انتشار اخبار به روز و همچنین مقالات کاربردی از مهم ترین موضوعاتی می باشد که می تواند در سئو شما نیز کمک کند.
سعی کنید از سبک های  آموزش و همچنین مشاوره ای نیز در این بخش استفاده کنید. احترام گذاشتن به مشتری و رفع مشکلات آن ها می تواند نرخ تبدیل آن ها را افزایش دهد. پس به فکر این بخش باشید و یک فرد متخصص را در این بخش قرار دهید، تا تولید محتوای حرفه ای صورت گیرد.

۶- بخش مشاوره

باید راه هایی برای مشاوره دهی به مشتریان برای خرید مهیا کنید تا آن ها در هنگام انتخاب دچار شک و تردید نشوند. این مشاوره می تواند به شکل های مختلفی صورت گیرد. تلفنی و پیام متنی می تواند از متدوال ترین روش ها باشد. همچنین قرار دادن بخشی تحت عنوان سوال های متدوال نیز می تواند گره گشای بسیاری از سوالات مخاطبان باشد.
به هر حال باید روشی برای مشاوره دادن به مخاطب قرار دهید. حتی اگر این مشاوره در جهت رفع مشکل افراد و در زمینه ای غیر خرید صورت بگیرد نیز بسیار مفید است. چون این کمک شما در ذهن فرد می ماند علاوه بر کمک، کاربلد بودن شما را نیز می رساند. حتی این مورد می تواند بعد از خرید نیز صورت بگیرد و از نحوه کاربرد و دیگر موضوعات از شما راهنمایی خواهند گرفت.

۷- تعبیه قسمتی برای درج نظرات

دیدن این بخش در سایتی می تواند هم در خرید و هم در اعتماد به شما کمک کند. استفاده از نظرات افراد دیگر که از محصول شما خریداری کرده اند، می تواند کمک بسیاری به خرید دیگران کند. حال این نظرات می تواند به شکل متنی ثبت شود و یا در قالب نمره دادن صورت گیرد. به هر صورت می تواند نظر دیگران از تجربه خرید بیان نماید. شما نیز می توانید از این گزینه برای تهیه محصولات و رفع نواقص استفاده کنید. تا هر جایی که مشکلی وجود دارد رفع کنید.

چطور اولین سایت فروشگاه لوازم یدکی خودرو در نتایج جستجو باشیم؟

در جندین سال پیش داشتن سایت در برخی حوزه ها به تنهایی می توانست کافی باشد. اما در حال حاضر شما نیاز دارید تا یک سری امکانات و ویژگی ها بر روی سایت خود پیاده سازی کنید تا بتوانید در نتایج اولیه جستجو موتور جستجو و همچنین محبوب کاربران قرار گیرید.  اولین و مهم ترین مورد در این بخش را می تواند سئو یا بهینه سازی سایت بیان نمود. جایی که شما باید براساس الگوریتم های تعیین شده گوگل سایت خود را آپدیت کنید.
این اصول باید در زمان طراحی و همچنین بعد از آن صورت گیرد. این قوانین در طول زمان تغییر می کند و نیازمند آن هستید تا سایت خود را نیز مطابق آن به روز کنید. رها کردن سایت هر چند در زمان راه اندازی، رعایت الگوریتم ها صورت گرفته باشد می تواند باز سایت شما را به رتبه های پایین هدایت کند. بنابراین برای زنده و سرحال نگه داشتن سایت باید به آن برسید و همیشه حواستان به آن باشد. تولید محتوای مناسب نیز از دیگر بخش های مهم سایت می باشد که باید همیشه حواس به آن باشد.
می توانید در این مسیر از یک مجموعه طراحی و پشتیبانی سایت کمک بگیرید و یا خود تمامی این مسیر  را طی کنید. بهتر این می باشد که این قضیه را به متخصص بسپارید. علاوه بر زمان زیادی که از شما می گیرد، باعث می شود تا خیلی از بخش های آن به درستی پیش نرود، چون یک فرد به هر حال در همه حوزه های گرافیک، سئو، طراحی و… خیلی قوی نمی باشد.

تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین