میوه فروشی آنلاین رشت ، طراحی سایت رشت

فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار یا فروش در خرده فروشی های آنلاین؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ بدهید این است که آیا می خواهید فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار خود را راه اندازی کنید یا بهتر است محصولات خود را از طریق خرده فروشی های آنلاین به فروش برسانید؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید ابتدا امکانات فروشگاه خود را بسنجید و معیارهای زیر را در نظر بگیرید:
1.اندازه فروشگاه شما چقدر است؟

اندازه فروشگاه تاثیر مستقیمی بر روی تعداد و تنوع محصولات شما دارد. آیا تعداد محصولات شما آنقدر هست که راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار توجیه داشته باشد؟ اگر تنوع محصولات شما کم و تعداد آن محدود است بهتر است از طریق واسطه و خرده فروشی های آنلاین محصولات خود را به فروش برسانید.
2.آیا دانش کافی برای مدیریت فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار را دارید؟

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار به اطلاعاتی در زمینه راه اندازی سایت و مدیریت آن نیاز دارید. حتی اگر طراحی سایت را برون سپاری کنید باز هم باید اطلاعات کافی برای مدیریت آن داشته باشید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بر بستر وردپرس راه اندازی می شوند (دلیل آن را در ادامه مقاله توضیح می دهیم) و شما باید در مورد این پلتفرم، نحوه قراردادن و حذف کردن محصولات، اتصال نرم افزار حسابداری به این فروشگاه و… آگاهی داشته باشید.
3.آیا توان صرف هزینه برای راه اندازی و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی را دارید؟

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار راه های مختلفی وجود دارد. استفاده از فروشگاه سازها، راه اندازی فروشگاه از طریق پلتفرم وردپرس و یا طراحی کامل سایت از پایه. هزینه هر کدام از این موارد با توجه به امکاناتی که نیاز دارید متفاوت است، اما به طور کلی استفاده از فروشگاه ساز از دو مورد دیگر ارزان تر است. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید حداقل هزینه ای معادل 800 هزار تومان برای راه اندازی اولیه و ماهیانه حدود صد هزار توامن برای پشتیبانی و نگهداری از آن هزینه کنید. اگر در حال حاضر توان پرداخت این هزینه ها را ندارید، استفاده از خرده فروشی های آنلاین برای شما بهتر است. ثبت نام در خرده فروشی ها رایگان است و شما هزینه استفاده از خدمات آنها را از طریق پورسانت پرداخت می کنید.

پس از پاسخ به این موارد می توانید با آگاهی بیشتری روش فروش اینترنتی خود را انتخاب کنید. اگر با توجه به این موارد تصمیم گرفته اید فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار خود را راه اندازی کنید، می توانید گام بعدی را بردارید.

انتخاب نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

همان طور که گفتیم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی راه های مختلفی پیش رو دارید. اولین و ساده ترین راه استفاده از سایت سازهای آنلاین است. با استفاده از این سایت سازها نیازی به نگرانی در مورد مسائل فنی نیست. کافی است شما وارد این سایت ها شده، از بین قالب های از پیش آماده شده برای خود یک کدام را انتخاب کنید، با استفاده از امکانات سایت تغییرات لازم را انجام داده و فروشگاه خود را راه اندازی کنید. هرچند استفاده از این سایت سازها ساده است، اما امکانات آنها محدود بوده و به شما قدرت انتخاب زیادی نمی دهند. هرچند سازندگان این سایت سازها تلاش کرده اند تا یک پلتفرم مناسب و جامع ارائه دهند، اما اگر قصد دارید فروشگاه خود را در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار دهید، این سایت سازها مناسب شما نیستند.


چرا باید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید؟

طبق آماری که گوگل، به عنوان پراستفاده ترین موتور جستجوی دنیا، منتشر کرده است بیش از 66 درصد کسانی که مطلبی را جستجو کرده اند، تنها بر روی سه لینک اول کلیک می کنند. برای مثال اگر فردی میوه فروشی آنلاین یا سبزی فروشی آنلاین را در گوگل جستجو کند، به احتمال زیاد تنها بر روی سه لینک اول کلیک می کند و اگر فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار شما جزء این سه لینک نباشد، احتمال دیده شدن محصولات شما بسیار کم است. گوگل برای قرار دادن لینک ها در رتبه های بالا معیارهای مختلفی را در نظر می گیرد که بررسی و رعایت آنها در حوزه علم سئو است که ابزارهای مختلفی نیاز دارد. سایت سازها با هدف راحتی راه اندازی فروشگاه ایجاد شده اند. اگر مشتریان شما گروه مخصوصی هستند و قصد دارید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار تنها اسباب راحتی آنها را فراهم آورید، می‌توانید از سایت ساز استفاده کنید. اما اگر هدف شما افزایش فروش و جذب مشتریان جدید است، ما گزینه های بعدی را پیشنهاد می‌کنیم.
فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار 3

تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین