مهترین رازهای فاش نشده سایت های فروشگاهی دنیا چیست ؟



مهترین رازهای فاش نشده سایت های فروشگاهی دنیا چیست ؟
تا به حال به پیشرفت چشم گیر برخی از سایت های فروشگاهی فکر کرده اید ؟ آیا توجه شما را چیز خاصی جلب نکرده ؟ خب راه زیادی برای پیشرفت وجود دارد مخصوصا در سایت های فروشگاهی که در کسب و کار های دیجیتال پیشرفت بزرگی به حساب می آید ، در نظر داریم راز مهمی را به شما ارائه دهیم که شاید باورش سخت باشد



شاید تا به امروز به سایت های مانند ( دیجی کالا ، آمازون و ... ) برخورد نموده اید ، آیا به این موضوع فکر کرده اید که این سایت ها جزء اولین کسب و کار های مجازی 10 سال گذشته هستند و بر اساس بنیان گذاری خودشان روش های جدید فروش را به بازار ارائه دادن

امروز در نظر داریم سایت فروشگاهی دیجی کالا را تحلیل نرم افزاری کنیم !

سایت دیجی کالا داری یک منوی دسترسی سریع پیشرفته می باشد که شما می توانید با عناوین مهم سایت آشنا و زیر مجموعه آن دسته بندی را به راحتی جستجو کنید ، نکته مهم شیوه دسته بندی می باشد که اگر در سایت دیجی کالا دقت کنید ، سایت یک نوع دستبندی چند جانبه که مسائل مهم و یا لوازم که فروش بالاتری دار را با رنگی مشکی برجسته نموده ، خب این یک شیوه دیداری بصری است  که دیجی کالا در نظر دارد کالایی که خودش میل به فروش آن دارد را به کاربر بزرگتر و جذاب تر نمایش دهد  خب شما هم می توانید چنین ترفندی را برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید ، کافیست در قسمت دسته بندی  گذینه نمایش ( Bold ) را انتخاب نمائید



پیشنهاد شگفت انگیز چیست ؟

برخی کالا یا اجناس مصرفی به دلیل اینکه یا تاریخ تولید و تاریخ انقضاء آن مانند اجناس سوپر مارکتی باید سریع به فروش برسد سایت های اینترنتی از روش تخفیف گذاری استفاده می کنند
مثال ( کالا قیمت خرید 10.000 تومان را دارد ، ) قیمت فروش عادی معادل 14.000 تومان میباشد
کافیست برای جلب نظر قیمت را از 14.000 تومان با تخفیف به 12.000 تومان تغییر دهید ، از نظر درصد و نمایش ویژه با یک تایمر زیبا ( زمان خرید ) کاربر را جلب که این کالا یا جنس داری یک تخفیف فوق العاده می باشد، مجاب به خرید این کالا می کند ، خب روش جالب البته کمی قدیمست ولی تا به امروز پاسخ بسیاری از فروش هار ا پاسخگو بود امیدرام شما هم چنین فروش آسانی را در پیش بگیرید ...



کاربران تمایل دارند کالای مورد نظر خود را به صورت کاملا شفاف و زیبا ببینند، پس هنگام بارگذاری عکس توجه شما باید بسیار دقیق بر کیفیت و نوع عکاسی باشد ، یکی از دلایل مهم فروش محصول عکس زیبای آن محصول می باشد ، دسته نمایش خود را بر اساس ( عکس ، عنوان دقیق ، قیمت واضع ، رنگ ، خاصیت ) تفیکیک دقیقی انجام دهید




سعی کنید دقیق و زیبا محصول را به کاربر معرفی کنید ، چون شک در خرید باعث انصراف از خرید می شود ، عکس مهمترین نکته فروش جنس به حساب می آید ، چرا که شما وقتی ویترین زیبا یک مغازه را مشاهده می کنید ، تمایل دارید ویترین را از نزدیک و دقیق تر مشاهده کنید

یک سایت فروشگاهی از پایه تا حرفه ای شدن نیاز به یک مشاوره دقیق و کار اجرایی تخصصی می باشد

تیم گیل دیتا از ابتدا تا برندینگ با شماست ....

کافیست با ما تماس بگیرید

تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین