برقرای تماس مستقیم از سایت ,اسکایپ ,وایبر ,تلفن



با سلام خدمت دوستان ....

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش آن رابط کاربری در زبان های برنامه نویسی نیز گسترش یافته است و از طرفی پیشی گرفتن تلفن های هوشمند از دسکتاپ باعث شده است که سایت را چه از نظر کاربری و چه موتورهای جستجو برای موبایل ها نیز بهینه کنیم.

در این آموزش  قصد داریم تا نحوه لینک دار کردن شماره تلفن را آموزش دهیم که با استفاده از ان می توانید متن تلفن تماس در سایت خود را به صورت لینک در آورید و از آن جهت ارتباط کاربر به صورت تلفنی، پیامکی و… استفاده کنید.

ساخت شماره تلفن لینکدار برای تماس

اگر میخواهید تا کاربر با کلیک بر روی متن مورد نظر به برنامه مدیریت تماس در تلفن همراه خود هدایت شود و با شما تماس برقرار کند از کد زیر استفاده کنید.

<a href="tel://09119852665">09119852665</a>

حال کافی است تا به جای تلفن تماس بالا که در رو به روی tel:// قرار دارد شماره خود را به همراه کد کشور درج کنید، با این کار پس از کلیک بر روی متن قادر خواهد بود تا با شما تماس برقرار کند.

ساخت شماره تلفن لینکدار برای ارسال پیامک

اما اگر قصد دارید تا با کلیک بر روی متنی کاربر بتواند به برنامه مدیریت پیامک های خود هدایت شده و اقدام به ارسال sms کند میتوانید از کد زیر استفاده کنید.

<a href="sms://09119852665">پشتیبانی از طریق پیامک</a>

قرار دادن شماره تلفن اسکایپ

اما اگر قصد دارید تا کاربر با کلیک بر روی متنی از طریق نرم افزار اسکایپ قادر به تماس با شما باشد می توانید از کد زیر استفاده کنید .

<a href="skype:username">تماس از طریق اسکایپ</a>
کافی است تا به جای username آی‌دی اسکایپ خود را وارد کنید.

تماس با گیل دیتا call

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین